Kamis, 24 Desember 2009

Churp-Churp Bersama Twitter



Ok. Kali neh nak tulis pasal Twitter. Dengan twitter kita pung boleh buat duit taw. Aku rasa tak ramai lagi yang tahu pasal kewujudan Churp-Churp neh kan. Churp-Churp bukan website macam Dapat Wang tu. Ahhh. Menyampah gila dengan website Dapat Wang. hohhh.:026:

Kepada yang ada Twitter account boleh la senang hati daftar dengan Churp-Churp. Apa itu Churp-Churp?


Churp-Churp itu ialah korang tweet campaign assignment korang dan korang dapat earning. Contohnya korang kena tulis satu karangan dan korang akan diberi upah oleh satu karangan yang korang tulis tu. Berminat nak buat duit dengan Churp-Churp?

Masuk ke Churp-Churp website dan pilih Twitterer. Lepas tu daftar la.



Dah habis daftar nanti, kalau korang benasib baik nanti Churp-Churp akan hantar Campaign Assignment kat e-mail korang nanti. Selalula check inbox e-mail korang. Kot-kot ada ke Churp-Churp hantar Campaign Assignment kat korang kan.



Takat ni aku dah tulis 14 Campaign Assignment. Dan earning aku RM 11.49.(macam kali pertama aku letak iklan Nuffnang kat blog). Earning ciput.haha.



Nak tahu lebih pasal Churp-Churp? Sila rujuk blog Chokilala. Sebab dari dia aku kenal Churp-Churp neh.hihi.

*kalau korang silap tweet Campaign Assignment tu, don't worry. Sebab nanti Churp-Churp mesti hantar e-mail kat korang suruh korang tulis balik tweet tu.

So, mari berChurp-Churp!:004::004:

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar