Minggu, 21 Juni 2009

Demam Seminggu~!~

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





Aku kembali nak updated blog aku ni semula. Oh! Dah bersawang rupanya blog aku setelah aku tinggalkan seminggu lebih tanpa sebarang updated.:01::01: Bukan tak nak updated tapi busy siot. Asyik kena rush pergi kelas je. Then aku demam seminggu and of course la banyak notes yang telah aku tertinggal seminggu yang lepas.

Jangan risau la yek. Demam aku ni biasa je(bkn H1N1 atau Denggi) walaupun agak terkejut aku demam selama seminggu. Paling lama aku demam selama 18 tahun ni.haha.:018::018:


Nanti bila hujung minggu(tu pun tak sibuk) aku akan tulis tutorial baru. Tangan dah gatal nak buat tutorial baru ni.haha. So diminta bersabar untuk seminggu ni. Message kat Peti Menjerit aku pun dah tak terlayan apatah lagi komen-komen pada entri aku yang lepas-lepas. Maafla yek.

#aku sangat rindu akan waktu aku kat sekolah sebab tak yah rush sini sana. Notes semua cikgu yang kasi tapi sekarang ni notes semua CARI sendiri la yek cik adik.haha.:Onion42:

Notakaki: Aku menghitung hari cuti semester je ni. Baru minggu ke-2 aku dah tak sabar nak cuti.iskkkkk.....:12:

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar