Senin, 01 Juni 2009

Feed Aku Telah Dibetulkan.

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.




Feed Aku Telah Dibetulkan! Yeah~:08: Gembiranya hati sebab selama dua hari aku cuba mencari punca kenapa dan mengapa Feed blog aku ni tiba-tiba berhenti pada 1 April 2009. Sebenarnya ada ramai lagi pembaca yang complain kat aku kata aku lama tak updated blog padahal aku ada updated sebab kat Reading List dorang updated/feed aku tak keluar. Aku masa tu endah tak endah je sebab aku malas nak betulkan. Then satu hari tu Cik Epel paksa aku betulkan balik feed aku tu. And now aku dah tahu apa puncanya dan telah dibetulkan.:09:

Puncanya atas kecuaian diri aku :03: juga sebab lupa nak tukar URL Feed aku kat Setting lepas daftar kat Feedburner.




Lepas dah tukar URL Feed aku, bila aku check balik Feedburner aku ada 217 Subcriber kat blog aku. Agak terkejut juga la sebab selama ni aku tengok 2 je.hoho.:18:



Notakaki: Kepada yang masih mengalami masalah baca updated aku melalui Reading List sila ikuti langkah-langkah khasnya.haha.:06:. Lepas ni boleh la follow blog ni dnegan suka suki.hehe.

-Selamat Membaca Blog Ini-:Onion48:

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar