Senin, 22 Juni 2009

Mathematical Tecniques

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.



MATHEMATICAL TECHIQUES 1

Sem ni aku amik subjek tu. TERSANGAT la BOSAN subjek tu~!~:Onion57:. Dua jam duduk kat lecture room buat aku mengantukkkkkk...zzzzzzzzz....:05:




Aku yang dulu masa sekolah punya la suka subjek Math tetiba jadi sangat BLUR bila study subjek ni. Pasal Algebra and Indices untuk bab kali ini tapi kenapa aku rasa susah sangat? Padahal aku rasa budak form 5 boleh jawab. Sungguh memalukan~~:Onion41:

Pasni kena la bukak balik buku rujukan Maths SPM aku tu.haha. Seriusly aku dah lupa semua tu :Onion42:. Ingatkan aku tak kan bertemu semula Algebra ni tapi "jodoh" kitaorang nampaknya masih panjang.~~

-Sekian Untuk Rungutan Aku-:Onion62:

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar