Sabtu, 23 Oktober 2010

Mari bercakap pasal life

Aku nak cakap pasal life aku.

1. Sem dah bukak.
2. Sem 5. Dua sem lagi dah nak graduate. - hopefully.
3. Result sem lepas dah keluar.
4. GPA terangsang nak buat apa. CGPA tak terangsang langsung !
5. Tiba-tiba jadi rajin nak kemas notes sem ni. - kena rasuk kot.
6. 6 subjects dengan 20 credit hours. - tak tahu tindakan aku amik 6 subjects ni patut ke tidak.


7. Sem ni jadual pack. Tapi ada masa nak online. Pelik kan?
8. Dompet tinggal RM10 sebab print notes. - macam mana nak shopping Tahun Baru ni?
9. Yuran sem ni RM2991.00 tidak termasuk IT dan library fees.
10. 4 subjects programming. Belajar codes sampai muntah jelanak nampaknya.

Sem depan aku dah pergi Industrial Training selama 3 bulan. Tak tahu lagi nak pergi company mana. Pointer CGPA aku tak akan buat orang horny untuk amik aku sebagai budak pratikal kat company besar dan terkenal.

So, itu je yang aku boleh review akan life aku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar