Minggu, 21 November 2010

.deactivate Facebook.

a few words from me.

.geng group comrade. - sorry. tunang aku jadi admin lagi sekali. kalau tak ada admin aku tak boleh deactivate. Tu pasal aku selalu jadikan tunang aku tu as admin. Plus I need someone to monitor you guys. Takut terjadi gayness dalam tu ke apa. Member dalam group pun paling ramai lelaki straight. haha~

.yang like fan page rojakstory. - tak ada admin lain selain aku. so aku deactivate je fan page tu jadi tak wujud. sorry guys.

.yang nak like fan page rojakstory. - seperti yang awak boleh tengok kat sidebar sebelah ni. itu lah dia. lain kali sahaja lah awak like okay :DD

.kawan-kawan campus. - hey you guys still can text or call me to my maxis number. Not celcom please. Sebab aku jarang pegang phone celcom tu.haha.

There is a reason why I suddenly deactivate my Facebook. Nanti lah aku activate balik. Mungkin esok lusa. Mungkin seminggu dua lagi. I don't know.

Blogshop still berjalan seperti biasa. Twitter masih lagi hidup.

Tak ada Facebook pun still boleh hidup mang. Yeah!

Bila deactivate Facebook ni aku jadi malas nak updated blog tapi updated jugak kan?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar