Jumat, 19 November 2010

Pencerahan Minda untuk @hellioz666

Well. Well. Well. Aku ada design satu template ni untuk helly. Akhirnya dia dah rasmikan itu template. Bau kedai lagi hoi.

Template tu aku buat waktu aku cuti sem lepas. It takes me 3 days to complete the template. Bukan senang hoi nak design. Dah lah waktu tu aku dah lama tinggalkan HTML codes segala tu. Paling payah of course lah drop down menu dia tu. Susah nak align drop down menu dia kepada kedudukan yang cantik dan statik - sangat menguji kesabaran aku masa tu. But I manage to find the solution finally.haha~

Dari background sehingga ke sidebar, 100% pakai Photoshop CS5. Damn helly. Aku jatuh cinta dengan template tu hoi. Berapa kali aku refresh blog kau semata-mata nak tengok hasil template tu kat blog kau. kah kah kah!

Actually this is the third template I design for people. Jangan nak rekues kat aku buat template. Banner dengan header orang pun tak buat-buat lagi. Aku sangat busy sekarang ni. Dengan FYP yang tak start buat lagi - Project Website Reservation System. Assignment yang berlambak tengah pending. Tak lama lagi nak mid term. Damn crazy and hectic trimester!

Anyway, do you like the template helly? Any feedback from you? Kalau ada masalah dengan template tu kau boleh tanya aku :DD.

p/s: hoi hoi. blogshop dah launch. nanti lah cerita pasal blogshop tu plak. :DD. Boleh tengok kat Paper Queen.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar