Minggu, 30 Oktober 2011

dia sangat comel bila..

telinga dia jadi merah XD

*episode 9 Dream High*

Siapa yang telinga merah dan besar tu? Itulah dia Taecyeon dari kumpulan 2PM. Aku baru perasan pasal telinga dia masa tengok Dream High. Selama ni tengok muka Taecyeon je. hihi. Memula aku fikir kualiti video Dream High kot sebab tu telinga dia nampak lain macam. Masalahnya setiap episode macam tu. Last-last aku Google gambar dia. Memang macam tu telinga dia. Besar dan kadang-kadang merah tak bertempat XD COMELLLLLLLLLL!!

Agaknya sebab cuaca kat sana sejuk melampau sampai boleh jadi merah kot telinga dia. Ke dia malu sebab tu telinga dia respon jadi macam tu. Apa-apa pun aku tetap jerit ianya COMELLLLLLLLLLLLLLLLLLL!! Eeeeiii aku macam nak je tarik telinga dia tu. Geram woi. Gerammmmm. *kawal diri please amoi*

Lagi satu telinga Taecyeon tak ada tulang kat telinga dia tu. Tengok betul-betul. Sekeping kosong je telinga dia. Cuba bandingkan telinga kau dengan telinga Taecyeon, apa yang telinga kau ada tapi telinga dia tak ada HAHAHA. Telinga macam ni unik. Aku suka benar tengok telinga dia dalam Dream High selain gigi dia yang besar XD. Itu lah kot aset hensem dia.hihi. Makin hensem Taecyeon sekarang ni. Kalau dulu yang paling menyerlah dalam 2PM mesti Nickhun kan XD.


COMELLLLLL kann telinga dia? XD

p/s: sila perhatikan gigi belah kanan Yong Hwa dalam Heartstrings. kehkehkeh XD

Tidak ada komentar:

Posting Komentar