Sabtu, 01 Oktober 2011

happy birthday to myself.

Seriously. Aku tak tahu nak tulis apa untuk entri ni. Ya. Hari ni hari jadi aku. Aku dah 20. Semalam pergi jenjalan dengan kawan nak sambut besday. Dan hari ni aku dah ada kat rumah sendiri. Mujur lah final exam dah habis sehari sebelum besday aku. Kalau tak memang aku tak ada mood nak windows shopping segala semalam.HAHA.

Bila sampai rumah, bapak aku tanya nape tak cakap nak balik hari ni. Kalau tak dah lama beli cake untuk aku. Cis. Menyesal pula tak cakap awal awal nak balik hari ni kan. *berdoa ada kek hari jadi besok* wakakakaka.

Meanwhile, ini lah cake americano yang aku beli sendiri untuk sambut besday aku. Sedap kot dia punyaaa coklat. Beli kat tempat bakery Jusco tu je. Malas betul nak pergi kedai Secret Recipe tu sebenarnya masa kat Jusco sebab jauh dari Food Court. Kaki dah sakit berjalan. haha.


Terima kasih kepada yang wish aku kat Facebook, Twitter dan via SMS :)

Happy Birthday 20th to me. and happy birthday to people who are sharing the same date birthday with me :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar