Kamis, 10 November 2011

bisnes jual cd kdrama/kmovie - murah.

Dah ramai yang email ke inbox aku tanya pasal kdrama. Nak aku burnkan. Aku sebenarnya boleh buatkan. Tapi bukan lah dalam bentuk DVD yang kau boleh play kat TV tu. Aku cuma ada masa untuk burnkan dalam bentuk Data Disc di mana kau hanya boleh play kat laptop sahaja. Susah tahu kalau nak burnkan masuk DVD. Makan masa untuk convert dia jadi dvd format lepas tu nak beli dvd banyak banyak bukan murah T______________T

Satu DVD-R boleh muat 4.7GB. Jadi memang cukup sangat lah untuk semua episode. Kalau episode dia terlalu banyak dan satu DVD kosong pun tak muat, aku akan guna DVD lain dan harga pun akan naik. Naik RM1 sahaja :)

Album kpop pula, satu CD pun dah muat. Aku cas untuk satu album kpop RM5 sahaja tak termasuk kos penghantaran. Kalau aku burnkan lagu masuk CD, kau boleh play lagu tu kat mana-mana audio player :)

Nak movie pun boleh. Movie english dengan kmovie sahaja ya yang aku ada. Harga RM5 tak termasuk kos penghantaran untuk satu movie.


Kalau drama yang kau minta tu aku kebetulan ada OST soundtrack dia sekali, aku akan include sekali dalam DVD tu ok. Tapi OST dia jenis boleh play kat laptop je harap maklum~ :) Lain lah kau request nak burn dalam CD lain tapi kena tambah RM1 untuknya. Kalau tak ada memang tak ada eh. Harga untuk satu drama ialah RM12. Pasal macam mana nak hantar. Kau boleh pilih method hantar dia. Sama ada pakai Pos Laju RM6 (kena ada tandatangan). Pos Express RM3 atau Pos Daftar RM3(kena ada tandatangan).

Bila aku dah track item tu dah sampai ke alamat kau, aku anggap barang tu dah sampai kat kau. Aku tak akan tanggung segala kerosokan pada DVD/CD tu sebab aku tahu DVD/CD tu semua elok masa burn dan masa hantar. I will pack nicely!


Aku tahu ramai yang pakai Internet speed dia masih lagi 1mbps. Aku pernah download pakai 1mbps. Lepas dua hari dua malam baru siap satu drama. Lama hoi. Kalau nak download guna broadband sangat tak efisyen. Sebab nanti data usage broadband kau habis. Tak pasal-pasal line kau jadi slow kan. Bila dah download, kau tak boleh surf macam biasa. Nak bukak Facebook pun lambat. Sebab semua speed kau tertumpu kat download tu sekarang. Itu yang aku alami sepanjang pakai 1mbps T_____________T Kalau tengok online kena tunggu buffer pula :'(

Semua drama/movie yang aku ada ni dalam full episode dan semuanya english subtitle. Tak ada yang part by part. Semua gambar cantik. Tak ada yang kelabu. XD Aku rekemen kalau nak play drama/movie ni semua pakai Media Player Classic atau GOM Player. VLC player pun boleh tapi menyusahkan lah kalau kau dapat drama yang jenis .rmvb ni.

Kau boleh request kdrama atau kmovie yang kau nak. Boleh request juga satu album kpop. Katakan drama yang kau nak tu aku belum ada. Aku akan cuba cari dan download. Bila aku jawab aku dalam proses download, sila bank in duit untuk aku beli CD/DVD kosong. Sebab dah dalam proses download, konfem dalam masa seminggu kau boleh dapat.

Kalau kau tak dapat dalam masa seminggu, aku akan refund money back :)


Drama yang tengah aku ada sekarang :

kdrama. [updated 24 December 2011]
1. Athena : Goddess of War
2. City Hunter.
3. Heartstring. (termasuk episode recap)
4. Iris
5. My Girlfriend is a Gumiho
6. My Princess.
7. Myungwol The Spy.
8. Prosecutor Princess.
9. Protect The Boss. (ada episode special dia sekali tapi tak ada lagi english subs)
10. Secret Garden. (termasuk episode special)
11. The Princess's Man. (termasuk episode recap)
12. 49 Days.
13. Playful Kiss.
14. Dream High. (termasuk episode special)
15. Sungkyunkwan Scandal
16. You're Beautiful
17. Pasta
18. Successful Story of a Bright Girl
19. Miss Ripley
20. Hello My Teacher
21. Dong Yi
22. My Girl
23. Scent of a Woman
24. Queens of Reversal
25. Winter Sonata
26. Jewel in the Palace
27. A Man Called God
28. Stairway to Heaven
29. Memories in Bali
30. Poseidon
31. Alone in Love
32. Personal Taste

kmovie.
1. The Cat.
2. The Case of Itaewon Homicide.
3. Baby and Me.

jdrama.
1. Ouran High School Host Club

anime.
1. D.NA
2. Kimi Ni Todoke (Season 1 & Season 2)

Movie.
Terlalu banyak nak listkan T_T. Cuba tanya.

Tengah download.

1. Flower Boy Ramyun Shop
2. Me Too Flower (ongoing drama)
3. Boku to Star no 99 Nichi (ongoing drama)
4. Kaito Royale (ongoing drama)
5. East of Eden (37 episodes more!)
6. Unstoppable High Kick
7. A Thousand Day Promise (ongoing drama)
8. Invisible Lee Pyung Kang
9. A Thousand Day Kisses (ongoing drama)
10. Hajime No Ippo (40 episodes more!)

*harga mengikut berapa DVD kosong atau CD kosong yang diperlukan*

Tiada sebarang poster/gambar/cover akan diberikan. Ok ayat biasa kalau barang dah selamat sampai dan dijual : The goods sold are not refundable or exchangeable.

Items akan di-post pada setiap hari Isnin pukul 3PM.

Kalau berminat, sila email ke amoi.rojak.story@gmail.com. Kita boleh bincang dalam email.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar