Sabtu, 03 Desember 2011

kamsahamnida kepada yang membeli :)

Seriously. Masa mula-mula buat bisnes kdrama tu semua aku tak expect dapat banyak sambutan. Ni semua inspirasa dari readers yang emel tanya pasal cerita yang aku selalu download. Business extend sehingga hujung bulan Januari 2012 ^^

Terima kasih yang order. Nasib baik tak ada lagi back out buyers setakat ni :)
Yang rasa tak nak order tu boleh download sendiri sebenarnya. Masuk entri ni [link] pastu download ok? Aku tak paksa pun kau kau kau order. hehe.

Antara feedback yang aku dapat:







Nak order ke? Masuk entri ini [link]. Kalau yang dah friend dengan aku kat Facebook tu, boleh je direct order aku pakai inbox Facebook. Kalau tak just emel ke amoi.rojak.story@gmail.com. Konfem aku balas punyaa!

Aku terima je semua cerita dari anime tu sampai lah kdrama dengan jdrama sekali dengan movie english. Cerita blue dengan tv show aku tak ambik ya. haha.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar