Kamis, 15 Desember 2011

4 tahun dah weh!


Hari ini 16.12.2011. Sudah genap 4 tahun kamu. Sobsobsob. Bila tengok balik entri lama-lama dalam blog aku ni, aku rasa aku dah banyak improve dari segi bahasa. Time aku wujudkan blog ni zaman tu aku baru umur 16. Belum capai tahap kematangan lagi.kehkehkeh Bahasa yang digunakan dalam blog ni agak rempit contohnya AkU Nak MAKan. kahkahkah! Kenangan seyh. Agak-agak kalau aku tulis macam gitu sekarang kau kau kau meluat tak? muehehehehe.

Anyway, aku tak sangka dah 4 tahun dah blog ni wujud. Pernah tak nak stop blogging? Banyak kali hokayyyyy aku hampir putus asa dengan blog ni sebab sekarang dah wujud Twitter yang macam diari aku. Facebook yang aku selalu merepek-repek pasal life aku etc etc etc. So blog pun terabai. Bila fikir balik hala tuju aku time buat blog ni dulu, aku ingat nak tulis macam diari je. haha. Kira misi dan visi aku dah terpesong sikit XD

Memang kena berterima kasih lah kat kau kau kau yang selalu jenguk blog ni walaupun aku dah sangat jarang updated. Kadang-kadang tu dua minggu sekali baru nampak ada entri baru. Nampak sangat aku dah anak tirikan blog aku sendiri kan? kahkahkah! Walaupun dah jarang update ni, aku tahu masih ada readers yang selalu datang jenguk. Terharu iols taw!

Aku tahu some of you datang dari Terfaktab kan? Bila fikir balik kan, tak wujud blog ni, memang aku tak wujud dalam Terfaktab tu. Serious! Kalau tanpa blog ni aku tak kenal Aqram dengan bekas kekasih dia tu. Dan bekas kekasih dia tak akan minta aku join Terfaktab tu pun :) Haaa. Itu kisah setahun lepas. Aku pun tak sangka aku boleh sampai tulis buku pasal cinta. rolrol~

Kadang-kadang tu aku tengok pageviews blog ni readers aku datang dari satu dunia ni. Agak-agak yang tak pandai baca Bahasa Melayu apa lah depa usha kat blog aku.kehkehkeh.

Apa-apa pun aku nak ucapkan kamsahamnida , xie-xie, terima kasih, thank you kat korang semua :)

Terimalah lagu Penakut dari Yuna yang telah 'dirosakkan' oleh Penulis.Sahaja (terfaktab) muahahahahaa!


Love, XOXO

Tidak ada komentar:

Posting Komentar