Jumat, 26 Februari 2010

Mari Beli Baju Dan Seluar [pre-loved] ;pp

Hoho. Aku nak try jual baju dengan seluar aku ni. Bukan sebab aku miskin sangat sampai nak jual barang sendiri tapi apakah daya tak muat. So terpaksa la jual kat orang yang berkenan.hoho. Jom cekidout baju dengan seluar apa yang aku nak jual ;pp.






Masa aku beli baju tu aku beli kat gerai baju errkk bukan butik ye.
Masa tu aku beli RM10. So aku akan jual kepada yang sesiapa berminat RM8.






Seluar tu patern petak-petak. Panjang dia sampai ke lutut (3/4). Aku beli online dari Sally dengan harga RM22. Aku jual RM15. Biasa la kan. Kalau beli online mana boleh test-test. Buy at your own risk. Sekali tak muat. T.T.

Item Code- [Rojak01-Baju]:RM8 (tidak termasuk kos penghantaran)
size baju: muat untuk size XS, S, M.

Item Code- [Rojak02-Seluar]: RM15 (tidak termasuk kos penghantaran)
size seluar: muat untuk XS, S, M.

Item Code- [Rojak03-Combine]: Kalau nak beli baju dengan seluar sekali aku kasi RM22 (termasuk kos penghantaran)


Kos penghantaran: Pos Express ( 323mm x 250mm ) - RM4 untuk setiap item.

Kalau dah confirm nak beli aku akan bagi nombor akaun aku. Aku pakai CIMB. Harap maklum.

Tak de refund-refund ye kalau dah bayar. Reservation hanya 2 hari. Kalau dah beli, lepas tu rasa tak muat tak payah nak argue dengan aku. Tidak akan dilayan. Buy at your own risk.

Kalau korang bank in RM50 kat aku, aku akan kembalikan semula duit bakinya bersama dengan items korang. Mesin Cash Deposit hanya terima RM10, RM50, RM100. RM5 dan duit syilling mesin tu reject.

Kalau nak beli, hantar details korang kat cikamoi@gmail.com atau isi Order Form. Dalam masa 24 jam aku akan reply balik order korang yay!

Nama:
Item Code:
Alamat:
Nombor Phone:

Aku tak pernah lagi pakai baju dengan seluar tu. Dah tak muat, nak pakai cam ne kan. Kira macam baju dan seluar baru lagi :D.

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar