Kamis, 25 Februari 2010

Mid Term 1 Dah Habis. Hati Lega. :D

*Lee Min Ho lagi ♥

Akhirnya semalam Mid Term 1 Trimester 3/2010 dah habis. Perghhh lega wehhh. Kira dah Merdeka kejap la ni. Lepas ni ada lak Mid Term 2 tapi rasanya lambat lagi. So boleh enjoy lelama.haha.

So blog walking akan berjalan sepeti biasa lepas ni. Dua tiga ari ni (lepas balik dari cuti raya cina) memang aku straight forward Mid Term. Study last minute kot. haha.

Paper Operating System; Memang senang. Masuk chapter teori. So menghafal je. Belajar subjek OS tak bermakna aku belajar cara menghasilkan program Operating System. Gila apa. Level aku tak tinggi tu lagi sampai buat OS sendiri.;pp. Overall subjek ni pasal macam mana OS proses tak kira la dalam XP, Vista atau 7. Huhh. Tak sabar nak tunggu Lab Assignment Linux. Suatu perkara baru untuk aku :D

Paper Maths Techq: BAPAK SUSAH! Aku panggil paper ni Calculus. Memang susah wehh. Macam-macam formula calculus baru yang aku cipta kat atas kertas jawapan. haha.

Paper Program Design: Aku NO KOMEN untuk paper ni. Entah la. Subjek ni pasal tulis coding; C programming. haiahh. Rasa declare salah je. Rasa banyak error. Rasa salah kira. T.T. Tak yakin akan passed paper Mid Term ni.

Ok la. Dah habis merepek. :D

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar