Selasa, 14 September 2010

Charlie St. Cloud is my new excitment!

Zac Efron! Zac Efron!


Yes. It's his new movie. Charlie St. Cloud. Tu nama moive terbaru dia. Tiba-tiba jadi excited tahap gunung everest lepas tengok iklan dia. OH. My Zac Efron! I am a big fan of him since his play on 17 Again. I never watch High School Musical(HCM). Rasa macam geli tengok muka dia jadi macam budak-budak dalam HSM tu padahal waktu tu umur dia around 20. Maybe sebab HSM tu cakap kejap lepas tu nyanyi. Ingat cerita hindustan ke apa. Glee pun sama. Menyampah dengan semua jenis movie musical macam tu. I like his mature looks weyh dalam trailer Charlie tu.


Yes. I got to admit that. I am so fucking wanna watch this movie just because of him. Masa tengok trailer Charlie pun hati aku dah dup dap dup dap taw! Melampau angau kau moi.kah kah kah! Cepat-cepat aku check schedule coming soon movie kat website GSC. Nak tahu bila tayang kat Malaysia. Kalau dah ada download link lagi bagus. Aku syak masa tayang kat Malaysia, mesti dvdrip dia dah keluar. Kat US awal-awal lagi dah tayang bulan Julai itu hari. Anyone have this download link movie? Must be in dvdrip arrr. If not I don't want to download. High taste ok aku ni kalau bab-bab faveret movie aku ni. LOL.

Movie ni adaptasi dari novel. Aku nampak novel Charlie St. Cloud kat rak buku kedai Popular sana. Nak beli? Tak nak aku lepas tengok harga dia RM34. T_T. Baik pergi tengok kat wayang RM10 sahaja tiket wayang kalau tengok kat MBO. Maka aku dengan nekad ajak all my bestie wajib teman aku tengok movie ni. Sebagai balasan kau orang semua biarkan aku tengok Inception sorang-sorang hari tu.kah kah kah!


Movie ni tayang akhir bulan ni. 30/9/2010 to be exact! Masa tu aku tinggal lagi satu paper untuk final exam aku. Aha. Paper killer pulak tu. Aha. Pedulikan itu semua. The best damn thing is aku boleh pergi tengok masa birthday aku yang selang beberapa hari lepas dia release. Sebagai tanda celebration of my birthday. Dey. Is my birthday. So I can choose which movie I wanna watch.muahahahaha!

What this movie all about?
Easy to understand just watch the trailer. So you can expect what this movie all about.


Harap-harap lakonan Zac Efron tak spoil movie ni langsung macam apa yang Miley Cyrus buat dekat The Last Song. Hero dah kacak dah. Tapi lakonan Miley dalam The Last Song hampeh. Maybe aku masih lagi dalam satu tahap menganggap Miley Cyrus simbolik kepada drama untuk budak yang baru tumbuh bulu kat pubis. Bukan untuk drama berat romantik macam The Last Song.

Ok lah. I need to study now for my final. Damn cruel evil. Lepas dah sedap-sedap aku cuti raya, straight terus final walaupun bukan lah straight mana pun. Bengkok sikit.LOL - tak sabar nak cuti sem T_T

Bye :D

post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar