Senin, 13 September 2010

Gempar Identiti Hellioz Terbongkar!

Selepas beberapa bulan ini. Akhirnya aku berjaya mengetahui siapa Hellioz sebenarnya. Kejap. Siapa Hellioz ini? Apa? Kau tak kenal ke dia? Tu budak yang anti dengan si bibir jambu merah. No need to mention who is the bibir jambu merah. Clue: SO CALL MALAYSIAN TOP BLOGGER.kah kah kah! Sila teka. Kalau jawapan anda betul bagus. Maksudnya anda ada mengikuti blog Hellioz. Kalau tak ada sila baca blog dia sekarang. Now I mean. Kalau tak, tak payah baca entri ni. HAHA!

Tapi kali ini aku siasat identiti Helly ini sampai lubang cacing. Dah hasilnya sangatlah memberansangkan! Don't worry I will tell you the result of my investigation about Helly. Plus with his picture and so on. Muahahahaha! Habis lah kau Helly. Identiti kau dah nak terbongkar ini.

I bet you all ada lah dengar khabar angin Tsunami bahawa Hellioz ini PEREMPUAN kan? Aku tahu sangat siapa yang sebarkan khabar angin ini. No need to mention it at here. I annoys you already! Yeah. This past few months I know him I never thought what is Helly gender is. For what? Is that really important his gender? But until I heard about rumors Helly is a GEGIRL.


OMFGGGGGGGGGGGGGG PINGSAN aku taw! That was my first reaction!
How on the earth Helly boleh jadi gegirl ini? How come? T_T. Kesian kepada budak tu yang tak boleh terima kenyataan Helly is a guy.

I don't know apa motip budak tu nak sangat Helly jadi gegirl. Maybe dia suka Helly. (?) And can't accept the facts that Helly is a guy with a penis kot. Pity you. Macam perempuan dah pupus kat dunia ini. Sampai Helly yang straight pun kau boleh anggap dia perempuan. Celah mana Helly dah jadi gegirl ni? Bagi tahu aku. CELAH MANA? Celah bontot kau ke? Duhh.

Not forget to mentioning about that you have his picture. Fine. Show me his picture! Tunjuk sekarang. Masa kau cakap kau kononnya kau ada gambar Helly aku dah tahu kau dah mula dengan cerita kencing kau. Kata ada gambar Helly kenapa nak tanya aku plak Helly tu gender apa? Duhh. Kau jangan ingat aku umur 19 aku mudah dikencing dengan story telling bangang kau tu ok. Kau silap kencing orang bhai. Silap! Aku gelak-gelak sahaja dengar cerita bohong kau tu.kah kah kah!

At the end aku rasa macam nak bakar sahaja kau ni dengan kisah bohong kau konon-konon kau dah tahu siapa Helly itu. Ok. Maybe kejam sangat nak bakar kau. Kang siapa nak entertain aku dengan kisah Helly is a gegirl itu kan.

Amik kau sedas! FFFFFFFFuuuuuuuuuuuuu HAHA! Wake up lah weyh dari ilusi kau yang Helly itu perempuan! Sila terima kenyataan yang Helly is a guy. Tak baik taw fitnah orang tanpa usul periksa dulu. Bukan ke dalam ajaran Islam menfitnah itu seperti membunuh?

Lepas ni kau jangan nak kasi alasan yang cerita kau tu semua PARODY. OMG. Do you really know what is the meaning of parody? Pergi search kat wikipedia sana! Pergi study what is about parody dari A sampai Z. NOW!

Ok. Sekarang berbalik kepada cerita hasil penyiasatan aku terhadap identiti Helly. Yeah. Helly is a guy. So no doubt about that. Don't ask me for the prove. Aku dah tengok semua bukti tersebut tapi sekarang ini bukti semua ada kat polis Pluto sana. Case Helly telah menjadi case tergempar kat Pluto. So bukti Helly is a guy tu sudah menjadi private and confidential sampai kena simpan dalam bilik kebal taw!

Apa nama sebenar Hellioz?
Nama sebenar : Hellioz Triquetra. Boleh panggil Helli sahaja :DD. Jangan kau fikir Nurul Hellioz. Sangat tidak sesuai yer anak-anak.

And where his study? This is a very good question.
He is study at Pluto. University of Pluto. He studying about human kind. Tu pasal setiap tahun dia akan turun ke bumi dan mengkaji pemikiran manusia macam mana. Kiranya kita ini adalah specimen dia. Oh! He's not an alien. He represent the human to doing a research on human minds. Insan terpilih sahaja yang dapat peluang untuk melanjutkan pelajaran ke Pluto. Fully sponsored by kerajaan Marikh. Kau jangan nak jeles.

Can you show me his picture?
Ini gambar Helly. Tengok dengan keberanian :
Kan aku dah cakap tadi. Semua bukti mengenai Helly telah disimpan oleh polis Pluto yang berdedikasi. Tengok kang tak pasal-pasal bekas vice president of United States kena kasi speech kat sini untuk bersihkan khabar angin Tsunami pasal gender Helly. Koserrrr taw.

Sebenarnya entri ni pasal aku nak habaq kat hang ni. Tak kan gender orang pun kau nak jadikan isu. Lady Gaga tu khunsa ke tidak tak nak plak kau selidik.HAHA. Pelik dengan orang yang sibuk canang cerita Helly ni perempuan. Pity you. Gender orang pun nak persoalkan. Prove enough that you have no life sampai isu gender pun mahu dipersoalkan.kah kah kah!

Btw, kau rasa aku ni gegirl ke boboy ataupun mak nyah? Jawab!
MORE UPDATED FOR HELLIOZ IDENTITY YOU CAN READ IT AT HERE!

p/s: entri ni untuk tujuan memperli si durjana yang suka sebarkan berita tak betul. Lebih-lebih lagi kencing aku dengan cerita tak betul macam ni. Sila kencing dengan cara lebih pro :DD

post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar