Selasa, 25 Januari 2011

apa alasan kau kali ni tak updated blog?

dah rasa dua minggu atau seminggu lebih tak updated blog. Dah tak update laju laju macam dulu. Kalau dulu dalam 2 hari mesti sekali aku updated blog kesayangan aku ni. Sekarang ni boleh dibiarkan selama seminggu lebih.

Nak kata aku sibuk sangat sampai tak updated tak jugak. Sebab aku online je 24 jam. Tapi rasa tak tergerak hari nak bukak blog ni ha. Ada comment pending pun malas nak approve. Jahat tak perangai? Ok tak buat lagi.

Tak ada alasan sebenarnya tak updated. Sekarang ni Twitter dah jadi macam blog aku. Semua pasal daily life aku, aku updated sana. Aku terberak dalam seluar ke. Aku terjatuh dalam gaung ke. Semua boleh baca kat sana. Kalau kau orang nak baca apa jadi kat aku setiap hari boleh lah follow @moimori kat Twitter sana. Bajet nama nak jepun kan? kihkihkih.

Kalau rojakstory tak updated langsung. Blog terfaktab lagi lah aku tak updated. Sebenarnya aku ketandusan dan kergersangan idea untuk updated pasal cinta cinta kat sana. Sorry Aqram. Nanti lah lepas aku final exam baru aku updated laju laju.haha.

Oh. FYP Part 1 dah siap 99%. Ha mana 1% tu? Sebab Gantt Chart tak siap lagi.kihkihkih. Website interface dah siap. Interface dia comel macam blog ni jugak.kihkihkih. Elemen pink dan purple perlu ada untuk menambahkan kecomelan website itu. hehe. Tak lama lagi dah kena present Part 1. *_*

Sekarang ni tunggu nak masuk final exam. Exam start 8hb Feb tapi tak study apa apa lagi sebenarnya. Agak kemalasan. Aku sibuk nak balik raya cina je hoi. Benda lain nanti ah fikir. kihkihkih.

p/s: sebenarnya teringin nak tulis tutorial untuk blogspot macam dulu atau tutorial photoshop.

Okbai.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar