Kamis, 04 Maret 2010

Addicted Dengan Beanie Hat

Perghhhh. Aku addicted gila dengan beanie hat sekarang ni. Beanie hat ni dorang buat guna tali kait tu. Kegunaannya untuk memanaskan kepala korang tu.haha. Tu pasal beanie hat banyak dipakai kat negara sejuk macam Korea dengan Jepun lebih-lebih lagi musim winter.

Aku addicted dengan beanie hat since tengok drama Boys Over Flowers. Yeah. BOF banyak ajar aku fesyen Korea. Dari baju sejuk Jan Di yang aku rasa murah pun boleh dijadikan fesyen untuk dipakai keluar.haha.

Bila la ada laki kacak muka ala-ala Lee Min Ho nak kiss beanie aku macam dalam gambar kat atas ni.haha. Rasa romantik siot!
Walaupun agak pelik untuk seorang yang berambut pendek pakai beanie, tapi kenapa aku rasa tak pelik pun bila Jan Di pakai topi tu weh. Bertambah comel ada la. Tapi kalau rambut Jan Di curly, perghhh BAPAK LAWA!!

Eh. Beanie hat bukan perempuan je boleh pakai taw. Laki pun boleh tawww. Kalau teknik pemakaian betul, bertambah kacak muka laki tu. Macam Gu Jun Pyo pakai ni :D ♥
Kacak kan? awww

Tapi disebabkan Malaysia ni panas, takat pakai beanie pun dah cukup la. Usah la nak siap pakai baju sejuk lepas tu dengan beanie hat setebal seinci. Memang mati kepanasan. Silap-silap keluar paper "Pengsan Kerana Memakai Beanie Hat".haha.

Kalau dah tahu cuaca agak panas terik, sila pakai seperti ini:
Kan lawa tu. Tak semestinya beanie hat ni hanya untuk negara sejuk. Kita yang duduk kat tempat panas pun boleh pakai asalkan kena dengan dress up kita.hoho :D

Aku dok cakap pasal beanie hat. Aku pun ada satu taw. Sempat aku snap gambar aku pakai beanie hat. Aku beli kat Jusco. RM25 lepas diskaun 30% kot. Kalau tak mahunya aku perhabis RM40 untuk topi ni.haha.

Tadaaaa....
Rasa comel tak?haha!

Lepas ni nak tambah koleksi beanie hat :D

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar