Senin, 22 Maret 2010

Top Up Oh Top Up!

Gambar di atas di-edit menggunakan Photoscape dan Photoshop CS4. Mengambil masa sejam untuk paham cara membuat curl di belah kanan [dalam nada bangga]Heh! off topic kejap~

Hari tu aku balik cuti untuk Mid Term Break. Masa tengah kemas bilik, aku terjumpa satu koleksi yang aku nak kongsi kat sini.haha. Satu koleksi yang korang semua pun mesti ada. :D

Aku simpan ni dari aku Form 4 (masa memula pakai henfon).Haha. Sampai la masa aku umur 18 sebelum masuk MMU. Oh kad top up aku~

Aku tak kan kira balik dah berapa ratus kad top up yang aku dah kumpul sebab buat sakit hati je tahu jumlah duit yang aku dah laburkan untuk top up. Grrrrr.

Korang tengok kad top up RM10 Maxis pun dah bertimbun. Memang banyak weh. Aku memang pengguna tegar Maxis.lol. Kad Maxis RM5 sekarang pun dah jarang jumpa kan. Kira unik gak la ehh. Dulu aku pernah la pakai DiGi. Tapi Happy Sim Card. Ala yang dulu telefon orang selama 45 minit 99 sen tu. Memang lalok pakai tu. Tak terasa kredit habis pun.haha.

Lepas tu pakai Celcom lak. Aku memula pakai Celcom XPAX lepas tu tukar Celcom Blue. Entah apa yang best sangat dengan Celcom Blue pun aku tak tahu. Sekarang sim card Celcom aku dah terminated dah. Then, hari tu baru beli Celcom baru kat MMU; kali ni pakai Celcom UOX lak.

Pokoknya, semua line telefon aku dah pernah guna kecuali U-Mobile. Heh! But yang utamanya kawan-kawan hubungi aku kat nombor Maxis. Aku kan pengguna tegar Maxis a.k.a Hotlink.hehe.

Kenapa aku cakap aku kumpul kad sampai sebelum aku masuk MMU? Sebab lepas aku masuk MMU aku dah tak top up sangat. Ala. Nak bergosip dengan kawan. FACEBOOOK je la. Nak meluahkan perasaan. FACEBOOK. Kalau tak pun pakai YM.haha. So siapa perlukan telefon bimbit?HEH! Kalau aku top up pun pakai Online Banking. Lebih cepat. Tak yah nak jalan kaki pergi kedai bawah UTEM nak top up.hehe.

Lagipun aku bukan ada boyfie. So telefon tak berapa penting untuk aku yang hidup tanpa komitmen seorang lelaki (dengan nada BANGGA).haha.24

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar