Selasa, 02 Maret 2010

Blog Budak Malaysia Yang Study Kat Oversea

*study abroad

Kali ni aku nak rekemen dua blog yang selalu aku baca. Blog yang aku baca ni budak Malaysia yang study kat oversea. Memang best baca cara kehidupan dorang kat negara orang. Rasa macam nak ikut sekali pergi tempat dorang tu.haha. Korang tak rasa bangga ke orang Malaysia berjaya study kat oversea? Aku bangga beb! Lagi-lagi dorang tak lupa asal usul diri bila dah pergi oversea. Yo!

Aku selalu baca sebagai silent reader. Bukan stalking la wehh. Aku jenis suka baca tapi tak suke tinggalkan komen. Boleh? haha.



Read This Blog: Realiti Konspirasi

Aku kenal blog budak Zack Zukhairi masa aku ternampak salah seorang dalam kawan Facebook aku jadi Fan untuk Facebook Blog Realiti Konspirasi. Terus usha. Dia ni study kat negara matahri terbit tu. Jepun. So, apa yang diceritakan dia pasal kehidupan dia kat Jepun. Nak-nak lak dia ni orang Negeri Sembilan. Bertambah bangga. Datang dari negeri yang sama dengan aku. Kat Jepun ko pernah nampak Maria Ozawa tak? Opsss. hahaha.

Read This Blog: Coretan Perantau.

Blog Coretan Perantau ni aku tahu masa dia blog walking kat blog aku dan tinggalkan link kat shout box aku. Aku pun tak tahu nama sebenar pemilik blog Coretan Perantau ni. Kalau kat Facebook dia pakai nama Haffiz, so nama Haffiz la kot.heeee~ Dia study kat London. Aku paling suka entri dia pasal 18SX Di London. Siap ada kedai buku Gay dan Lesbian lagi kat sana. Malaysia tak nak buat ke? wuakakakakaka!

Ini tak bermakna aku tak suka baca blog korang yang lain. Ada banyak lagi blog yang aku dah bookmark. Kalau ada blog budak Malaysia yang study kat oversea ni, rekemen la kat aku. Aku suka betul jenis blog macam ni. YEAH!

p/s: Kedua-dua pemilik blog yang telah direkemen adalah LELAKI.haha.!:004:

post signature


1 komentar: