Sabtu, 22 Mei 2010

[Download] Portable Photoshop CS5 Extended 66MB

Hari tu aku bising-bising sebab CS4 aku asyik crash manjang. Buka kejap crash. Nak buka file pun payah. CRASHHHHH. Last-last aku fed up, aku try search kat Google nak cari CS5 tapi haruslah dalam versi portable. Tak kuasa ouh nak download yang Master Collection punya. 12 GB dengan 26 part dari Rapidshare. Kalau aku pakai HSBB memang senang lenang aku download. Ni aku pakai Streamyx takat 1mbps ja.haha.

Now dah pakai CS5. Dah boleh berlagak sikit.haha. Well. Ni portable version so function pun sikit je. Tapi rasanya function dia masih tak jauh beza dari Master Collection punya. Pastikan ada function Puppet Wrap sudah. Itu kan salah satu kelebihan dalam CS5?hoho. Sampai sekarang aku tak pandai guna Puppet Wrap tu yang macam dalam YouTube.haha. Biar je lah.

Ok. Asyik membebel. Download link mana? Nah!

Photoshop CS5 Extended - Mediafire (66MB)

Btw, million thanks to Portable Appz for the awesome CS5 portable version. Visit their website for more portable version :D.

Photoshop CS5 ini percuma sepanjang hayat. Ini PORTABLE punya. Fungsi lebih kurang FULL INSTALL tapi mungkin ada setengah plug in tak boleh pakai dalam portable version. Kalau nak pakai full sila dapatkan Full Install.

Nota Tambahan: Kalau dapat message error macam "You are not allowed to write to the registry!!" etc etc cuba kau right click pada Photoshop tu dan pilih option RUN AS. Nanti dia keluar pop up windows. Kau pilih option Administrator.

Aku currently using windows XP.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar