Rabu, 26 Mei 2010

Rojakstory Dah Ada Fan Page Facebook

*sewaktu fan page baru di-create

Lepas fan page Geng Berani Mati Gagal Exam yang aku create beberapa bulan yang lepas, kini aku create lagi satu fan page. Fan page kali ini khas untuk blog murahan aku ni.haha.

Sewaktu entri ini ditulis baru 116 orang yang like fan page tu. Belum capai tahap matang lagi :D. Kalau sesiapa yang betul-betul minat dengan blog aku ni boleh lah like dan invite kawan-kawan yang lain. Tiada paksaan untuk like. Kecuali aku telah memaksa Cybernetic like fan page tu kalau tak aku botakkan dia yang dah sedia botak tu.haha.

Oh. Korang masih boleh add Facebook aku. Tapi kadang-kadang aku terlalu takut untuk approve sebab mutual friend tak ramai dengan aku. So kalau korang yang add Facebook aku tanpa mutual friend tu harap maaf aku memang tak kan approve unless awal-awal lagi kau dah maklumkan kat aku kau siapa dengan url blog kau tu.hehe.


Tak kisah lah yang like fan page Geng Berani Mati Gagal Exam ataupun Rojakstory aku tetap nak cakap terima kasih you all ♥♥

post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar