Sabtu, 10 Juli 2010

Facebook. Wall post.

Aku benci bila aku tulis kat wall facebook orang tu, lepas tu ada third party nak komen wall post tu. Boleh lak pakat sembang dalam tu. Menyirap aku weyh masuk-masuk je dapat banyak notification.

Kau tak paham ke wall post tu untuk budak tu je. Yang kau sibuk macam mak minah tu nak komen pesal. Kalau nak sembang sangat, tu pergi tulis sendiri kat wall budak tu. Apa susah. Orang macam ni aku panggil lalat atau langau.

Boleh plak budak tu kata aku pelik sebab aku benci macam ni. Heh. Lantak aku lah. Ni cara aku. Kan aku dah cakap banyak kali kat kau aku benci si lalat komen wall aku dengan kau tu. Kalau kau nak sangat sembang dengan si lalat, pergi facebook dia and tulis kat wall dia. Simple as that.

Aku kecewa beb kau cakap aku pelik tu. Nama je KAWAN BAIK aku kat Facebook. Tapi pernah ke kau ambil serius dengan kata-kata aku tu? You supposed to be alert since I already told you a million times right.

Aku tak kisah orang nak komen status kau ke apa. But not in my wall post please. Dan sampai bila-bila pun aku tak kan tulis kat wall kau lagi.

post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar