Minggu, 04 Juli 2010

Jom tengok movie Inception


Inception. Dijangka akan tayang kat Malaysia 15 Julai 2010! Ni bukan review movie ke apa. Sebab tayang pun belum nak tengok amendenya.haha.

Aku tertarik dengan cerita ni lepas tengok trailer dia. Ahaks! Trailer dia gempak gila weyh. Mula-mula aku nampak pasal movie ni kat iklan nuffnang blog Hellioz. Aku ingatkan movie ni ala-ala cerita 2012 tu. Tidak yer.keh keh keh.


Bukan sebab Leonardo berlakon dalam cerita tu. Tapi aku suka tengok efek yang dorang hasilkan dalam movie ni. Macam cool je.
Contoh efek seperti ini:




dan banyak lagi..
Boleh tengok kat Inception IMDB.

Cerita ni pasal apa?
Pasal mengawal minda manusia semasa tidur.
Nanti aku cerita lebih lepas aku tengok cerita ni ok. =)

Yang pasti cerita ni lebih gempak dari Twilight tu. Ah. I hate vampires story. Maaf lah yer peminat fanatik Twilight.kah kah kah.


Your mind is the scene of the crime -Inception
post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar