Rabu, 20 Mei 2009

Multimedia University (MMU)

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.




Rentetan kepada peristiwa Politeknik atau Multimedia University(MMU) aku telah membuat keputusan untuk sambung study aku kat MMU. Kenapa tak pilih Poli, Poli kan murah..bla..bla..Ramai yang tanya aku begitu. Aku pilih MMU sebab betul kata Katak, pilih yang hati aku betul-betul suka. Jangan ikut pilihan orang lain tapi hati sendiri tak suka. So pada 17/5/2009 aku decide pilih MMU. Borang MMU pun aku dah nak habis isi dah. Medical check up pun dah buat. Tinggal nak hantar pergi MMU je. Esok aku hantar pakai Pos Laju terus.hehe:06:.



Dapat course apa kat MMU? Sila lihat Print Screen di bawah ya. Malas nak tulis banyak.








7-Jun-2009: Multimedia University Melaka here I come.ngee.:Onion43:


post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar