Selasa, 05 Mei 2009

The Decimal Brothers

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.




Semalam kawan aku MSN aku and dia bagi link untuk video Decimal Brothers tu. Mula-mula aku tengok video yang kawan aku bagi tu memang aku tak faham apa la pasal video tu. Tapi yang perasan The Decimal Brothers tu cute la.haha. Tu pasal aku teruskan tengok video mereka yang lain. Aku kinda like them know. Suka tengok video-video dorang. Ada yang boleh buat aku tergelak dan ada yang agak seram tapi lawak.



Kalau tak percaya apa aku tulis ni sila lihat video-video di bawah ini:09:



Video ni agak scary masa nak star playing tapi at the end jadi lawak. Sebelum terlupa tidak sesuai untuk ditonton oleh mereka yang ada sakit jantung.haha.:20:








dan juga ini yang bisa buat ketawa.haha.:20:







akhirnya aku dah faham apa maksud video ni. Baru la aku boleh tergelak sakan bila tengok video ni.haha.:20:







Kalau nak lihat video lain daripada mereka sila taip The Decimal Brothers masa nak search kat Youtube ok atau yang dah terlampau malas nak search tu boleh je masuk profile The Decimal Brothers kat Youtube.



-SELAMAT MENONTON DAN BERGELAK KETAWA-:Onion48:


post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar