Kamis, 20 Agustus 2009

amoi bila nak mid term test

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





Sekarang neh musim exam kan? Mid Term Test kat MMU dah lama mula dah dan esok aku ada test CSA ( Computer System and Applications ). Seperti yang pernah aku mention kat entri Mid Term Break aku tu, test CSA kali ini masuk 6 bab yang sangat-sangat la susah untuk dihafal walaupun benda tu semua basic computer je. Kenapa susah nak hafal? Sebab banyak sangat term-terms dia yang susah aku nak sebut or ingat. Takat neh aku baru berjaya hafal dua bab.hehe. On the way neh tengah bab 3- System Unit. Bapak susah! System unit yang hardware computers bagai tu. Aku memang tak minat langsung bab-bab hardware neh.haha.


Bakal menyusul test Bussiness Management. Aku paling menyampah akan subjek tu walaupun lecture aku tu tersangat la cantek.haha. Sebab aku menyampah? Sebab test kali ni masuk 11 bab. Bapak banyak tu weh. Satu pun tak baca lagi.haha.

and Mathematical Tecniques 1 ( Maths Techq ). Subjek macam maths and add maths kat sekolah. Kali ni banyak masuk Trigonometry. Sin Cos Tan sume tu.haha. Maths Tecq neh kalau aku fail lagi sekali utk test ni memang aku kemungkinan besar akan di-bar.huh~~

Minggu depan lak ada Lab Test C Programming. Bukan C++ okay sebab aku belum layak nak belajar c++ lagi.ekekeke. C programming ni susah gak. Kena hafal dia punya code la gamaknya.

Wish me luck you all~~

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar