Sabtu, 08 Agustus 2009

Mid Term Break is Over!!

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





What? Is already over? Aiyaaakkkk..
I want more holidays la!!!!
Tak sangka aku cepat je seminggu cuti neh berlalu.
Esok nightmare aku untuk subjek Maths akan bermula semula.hehe.
Assignment maths tak siap lagi. Esok kena hantar.
Maybe balik Melaka neh aku tak dapat online untuk seminggu or lebih.
Sila-sila la rindu aku sekarang ye kekanak riang sekalian.haha.




Kenapa aku tak dapat online? Aku dah malas nak cerita dah.
Yang pasti salah satu sebabnya aku nak study dengan skemanya untuk Mid Term Test aku yang bakal membunuh aku nanti. T____T

#aku tak jadi lock shout box aku sebab aku rasa tak perlu la. Ada masa free aku balas message ko kat blog aku neh and also komen too. Sila gembira sebab ko boleh merepek kat shot box aku lagi.hehe.

-Selamat Membaca-

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar