Minggu, 02 Agustus 2009

Mid Term Break

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





Lama dah kan aku tak updated blog?? Message kat Peti Jerit aku pun dah lama aku tak layan and komen-komen yang telah korang laburkan kat entri aku pun aku tak layan dah. Sebab kenapa? Sebab gara-gara housemate lama aku tak bayar bil telefon blogger-emoticon.blogspot.com so ter-efek kat internet. Tu pasal aku tak dapat online selama seminggu aku kat Melaka. Aku berharap bila aku balik Melaka ada la internet sebab kitaorg dah buat line telefon baru and line internet yang serba baru.hehehe.:019::019:

Sekarang aku dah balik PD baru dapat online. Yeah~~ MMU sekarang neh tengah Mid Term Break selama seminggu! Bukan sebab virus H1N1 yek kekanak riang sekalian.haha.
blogger-emoticon.blogspot.com Tapi kan...memang la aku cuti tapi macam tak cuti je sebab lepas Mid Term Break neh aku ada Mid Term Test! pulaaakkkkk...


Computer System and Applications : Chapter 1 until 6..dah setel tarikh: 21/08/09

Business Management : Chapter 1 until 11
Mathematical Techniques 1 : Chapter 1 until 5

Paling tak tahan sekali subjek Business Management sebab ada 11 bab masuk. Kena hafal sampai muntah blogger-emoticon.blogspot.com la jawabnya.grrrrrrr...Sebenarnya banyak lagi yang aku nak tulis tapi semacam malas lak nak tulis panjang-panjang nehh.

Notakaki: Message kat Peti Menjerit tu nanti aku balas. Buat masa sekarang ni aku layan komen-komen kat entri je. V_V . *( tak sabarnya cuti final! ) :09:


p/s: 31 Julai 2009 hari tu besday kawan baek aku kat MMU and sampai mampus.hehe. Anis, SELAMAT HARI JADI!


post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar