Jumat, 21 Agustus 2009

Selamat Berpuasa!

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





Walaupun aku tak puasa tapi aku tetap nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN untuk rakan-rakan bloggers yang beragama Islam serta yang secara tidak langsung sedang membaca blog ini.hehe. Mesti yang baru kenal aku, sure akan fikir aku ni melayu kan? I am truly chinese okay! Tak de nak mix-mix ni.:013::013:


Aku ingat lagi masa sekolah dulu-dulu aku pernah puasa gak dengan kawan-kawan aku yang mostly melayu ni. Tapi sampai habis sesi persekolahan je la aku puasa then balik rumah terus melantak blogger-emoticon.blogspot.com.haha. Respect betul kepada orang yang berpuasa penuh sebulan sebab aku puasa setengah hari pung dah dekat nak tumbang blogger-emoticon.blogspot.com. ekekekeke.

Tahun ni tak tahu la cam ne suasana MMU bila masuk bulan puasa ni. Aku tengah berkira-kira kedai-kedai makan kat MMU bukak ke tak time tu.T_T. Kepada yang mengenali diriku ini kalau nak ajak aku buka puasa boleh je! nak suruh aku datang beraya rumah korang pun boleh!tapi jangan suruh aku puasa.hehe.

-Selamat Berpuasa and jangan tengok benda tak senonoh-hehe :027::027:

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar