Sabtu, 29 Agustus 2009

Suddenly I Miss School

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.




#Gambar: Diambil pada 2007. Masa Form 4# (masing-masing muka skema je kan) =p

Tak tahu nape aku malam ni aku tersangat la rindukan sekolah!
Rindukan suasana sekolah dulu. 7.30am bermulanya sesi persekolahan. Habis sekolah pukul 3pm. Masa tu aku memang tak kisah aku siap ke tak homework but now semua kena siap on time. Assingment, tutorial semua kena kejar dateline.

Mula fikir balik..kalau la aku pilih masuk Form 6 dulu mesti seronok kan..



Sebab:

01. Tak yah risau pasal yuran sem aku yang mencecah ribuan ringgit tu. Yuran sekolah murah je kan. Tak sampai seratus pung.

02. Tak yah risau pasal makan minum aku sebab kat rumah ma aku dah siap masak semua. Tapi kat sini aku kena pikir tiap-tiap ari. Nak save money or makan.

03. Risau CGPA 2.0 ke bawah PTPTN tak bagi duit sem depan. Kalau sekolah aku mana kisah kalau aku fail subjek pung.

04. Kena kejar dateline lagi. Projek sampai 3 menimbum tak siap-siap sampai sekarang. Kat sekolah mana ada benda-benda ni semua? Kalau tak siap boleh lagi kan diskus dengan cikgu tapi student nak diskus dengan lecture macam langit dengan bumi je.

Seriously aku betul-betul-betul-betul rindukan zaman aku sekolah! Bahagia je. Tak yah risau pasal semua yang aku mention kat atas neh. Hidup hanya pergi sekolah balik sekolah. I wish I can go back~~~


post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar