Minggu, 08 November 2009

And The Winner Goes To..

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.



First of all, terima kasih kepada para blogger yang dah join Kontest Sempena Hari Jadi Aku Yang Ke-18. Memang terharu la bila tengok ramai yang join.hoho. Kontest tu pung expire bulan lepas. And now pemenangnya akan diumumkan sekarang. SEKARANG.





Pemenang utama RM10 ialah Ariey. Ini slogan daripada beliau.



Komen: Slogan ini dipilih kerana beliau telah teka dengan betul apa yang aku nak. Aku perlukan lebih banyak duit sebab aku student yang dah pokai. Aku boleh ketawa bila beliau perli aku seorang yang pokai. Jaga kau Ariey. Nanti aku kejekan kau.haha.grrrrrr

Dan 3 pemenang sagu hati ialah:

01. Rara



Komen: Aku suka slogan kedua kau tu wehh. Awww. Nanti aku try letak banyak-banyak tepung supaya jadi lagi HOT okay!

02. Syin



Komen: Tak sia-sia ye kau hantar banyak-banyak slogan dan ini la slogan dari kau yang paling menarik perhatian aku. Yeah~~ Tolong bagi aku seorang budak genius yang halimunan untuk tolong aku jawab exam nanti.hoho.

03. Unwanted



Komen: Walaupun pada mulanya slogan pertama kau seperti memperli aku dan kita hampir bergaduh tapi aku tak simpan dalam hati. Aku suka slogan kau neh sebab bermakna sangat-sangat bila ada manusia yang baik hati dan murah hati bagi aku RM8 lepas kontest neh. Aku harap kau la orangnya. Boleh?haha

Sila jangan pertikaikan kenapa aku pilih Ariey sebgai pemenang utama dan Rara, Syin serta Unwanted sebagai pemenang sagu hati. Tiada unsur rasuah ok. Kepada yang menang, aku akan hubungi kamu semua di blog korang ye.

p/s: Tak senang woo nak pilih satu slogan terbaik dalam 62 slogan yang terkumpul. Memang rambang mata aku dibuatnya. Yang tak menang jangan la berkecil hati. Ada rezeki nanti aku buat lagi kontest ye. Kot-kot yang tak menang tu la pemenangnya nanti. Peace.

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar