Jumat, 20 November 2009

Tanda-Tanda Awal Jatuh Cinta / Angau

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.



Fuhhh. Lama dah kan aku tak updated blog neh. Yela. Aku nak updated la neh. Tak updated sebab dah malas nak bukak Blogger yang super lambat loading neh. Entri kali ni agak ala-ala jiwang sikit. Ikut mood tuan punya blog neh la ;p. Mood tengah angau.haha.:023::023:



Di sini aku sediakan 10 tanda-tanda awal anda menghidap penyakit ANGAU.haha.


1. Kamu melihat ada sesuatu yang berbeza dalam dirinya walaupun orang lain kata tak hensem la, itu la, ini la. (dia bukan Hot Stuff. So aku tak tahu kenapa aku suke sangat dengan dia)
2. Suka senyum-senyum atau ketawa-ketawa sendiri. (bukan gila.hahaha. Aku sedang sengih sorang-sorang)
3. Suka curi-curi pandang ke arah target (betul. nampak dia aritu kat Food Court terus mata ke arah sana)
5. Mengkhayal yang indah-indah tentang kamu dan dia (ini sudah semestinya)
6. Hilang nafsu makan (kenyang lepas tengok si dia, BAHAGIA)
7. Hari-hari dengar lagu jiwangssss (sedang dengar lagu That's When I Love You)
8. Nak tahu semua tentang dia (betul. kalau tak, tak kan hari-hari tengok Facebook dia)
9. Tengok gambarnya hari-hari dalam Facebook ataupun Myspace (perkara ini sudah jadi rutin aku sejak angau padanya)
10. Saat baca artikel ini, kamu jadi teringat pada seseorang. Petanda kamu benar-benar lagi jatuh cinta!!!

Ini kali kedua aku angau. Dulu kapel-kapel tak angau sampai tahap nak tulis nama dia kat nota-nota kuliah aku.haha. Kali pertama aku angau sama je perasaan aku angau sekarang ni. Jangan tiang lampu tepi jalan tu aku ingat dia sudah. Dah kronik namanya. Hati aku tengah berbunga-bunga riang je sekarang ni.:004::004:

Lagu yang sedang aku layan sekarang neh, That's When I Love You by Aslyn.



I LOVE YOU~~:023::023:

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar