Sabtu, 14 November 2009

Feltwishes Giveaway Day

Ini kali pertama aku join kontest jenis macam neh - Giveaway.

Giveaway pasal apa?
Kena tulis pasal item yang akan diberikan oleh Feltwishes.

Syarat untuk join Giveaway:
1- wat entry psl product bru sy nih dan bg komen/cadangan anda. Komen/cadangan gak psl produk sy yg lain.
2- Link kn giveaway nih di blog anda supaya lebih ramai org leh join...
3- tglkn link anda di comment box.

tarikh tutup pd 22 November 2009.


Feltwishes pasal apa?
Blog yang jual aksesori henfon contohnya phone strap, beg telefon bimbit dengan key chain yang cumil-cumil dan MURAH. Semua barangan yang dijual ialah HANDMADE oleh Haida.

Nak bagi item apa?
Ini la dia:



Diberi nama Deco. Deco digunakan untuk gantung kat dinding sebagai perhiasaan. Tu pasal nama dia DECO. Panjang 20cm. Cantik? Yeah~ Ini la barang yang aku akan dapat kalau entri giveaway aku berjaya mencuit hati Haida.hehe.

Pernah order items dari Feltwishes?
Yup. Pernah dua kali setakat ni.

Item pertama yang aku order:





Item kedua yang aku order (hadiah untuk pemenang sagu hati kontest aku):



Kesimpulan untuk item yang pernah saya order: Berkualiti dan murah. Termasuk cun melecun. Item lain yang Haida post kat blog dia menunjukkan beliau seorang yang tersangat la kretif dalam menghasilkan item-item begini. Tapi aku masih belum berkesempatan untuk membeli kesemua item Haida.haha.

Untuk menempah item sila la lawati blog Haida yang diberi nama Feltwishes.

So can i win ur Giveaway? Ewahhh. Nak kasi rasuah sikit.hehe. :001::001:

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar