Minggu, 15 November 2009

[Review And Download]: Movie 2012 (antara yang terbaik selepas movie Tsunami Haeundae)

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.




Updated 18/11/2009: Now You Can Download This Movie For FREE.



#Thanks To Kraetiv For Sharing The Link. Says Thanks To Kraetiv Too Ok.



12/11/2009 Aku pergi tengok movie 2012 tu dengan kawan-kawan aku kat Dataran Pahlawan. The main point is selama 3 jam tepat-tepat (11.15pm - 02.40am) dalam panggung aku layan 2012 memang best tahap best yang aku sendiri tak dapat gambarkan.hehe. Kalau tak best kenapa tiket boleh sold out untuk hari pertama tayangan kat Malaysia? Tu tandanya memang ramai yang tunggu 2012 ditayangkan.


Movie 2012 pasal apa?
Pasal hari kiamat. Di mana bumi ini akan hancur dan tiada lagi manusia yang akan hidup dalam muka bumi. Sebab tahun 2012 ialah tahun terakhir untuk manusia hidup. So dalam movie neh korang leh tengok betapa sukarnya dorang nak selamatkan diri sendiri bila bumi neh hancur.

Banyak betul part-part sedih dalam movie tu. Memang boleh menanges punya la bila tengok part-part sedih tu bila korang betul-betul paham.hoho. Malas nak cakap banyak, tengok trailer 2012 ye.



Soundtrack 2012 (Time For Miracler-Adam Lambert):



Comment: Movie neh paling best selepas Tsunami Haeundae untuk pandangan aku la. 10 stars over 10 stars for 2012 movie.

#kalau betul-betul tiba hari kiamat bersediakah anda? Itu yang aku terfikir bila tengok movie tu. Bersediakah aku bila tiba hari kiamat.

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar