Kamis, 26 November 2009

Quick Update: Saya Menang.

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.



Macam dah lama tak bukak Blogger. Bukan tak nak bukak or tak nak updated, tenet umah aku macam laknat sikit kalau bab-bab bukak website yang ada kaitan dengan Google. Sedih taw 1. Sekarang ni aku tengok tenet aku berdesup laju so amik peluang ni untuk updated sikit.

Masih ingat aku ada join satu kontest dari Feltwishes yang bernama Giveaway? Aku dah menang dah kontest dia. Walaupun bukan tempat pertama tapi aku tetap suka hadiah yang Haida (admin Feltwishes) berikan. I won the second prize. Mari lihat hadiah apa yang beliau berikan:

Tadaaa ini la dia hadiahnya,



dompet dan juga keychain berbentuk Panda. Sangat cantik sangat cun sangat cumil.

Sedikit tentang Feltwishes:
01. Handmade keychain.
02. Keychain murah.
#sila lawati blog Feltwishes untuk keterangan lebih lanjut.

btw,
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

opss. Jangan terkejut. Ada ultraman versi girl-girl yang nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha.haha. Chill.


*gambar dicilok dar Facebook*

Selamat Hari Raya Aidil Adha.


post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar