Senin, 12 April 2010

Geng Berani Mati Gagal Exam

Baru-baru ni aku dah create satu fan page kat Facebook tu. Bukan fan page untuk RojakStory taw. Fan page yang aku create tu dinamakan Geng Berani Mati Gagal Exam (GBMGE).

Sebab terciptanya GBMGE untuk mengumupulkan seramai mungkin ahli yang MEMANG BERANI MATI untuk GAGAL EXAM.wuuuuu. Tak la weyhh. Aku cipta untuk suka-suka. Jangan lak ada yang betul-betul BERANI MATI GAGAL EXAM.huhu. Korang semua dialu-alukan untuk join Fan Page ni. ^.^



Tercetusnya idea untuk cipta fan page ni masa aku tengah kat luar Exam Hall dengan member-member aku untuk tunggu masuk exam. Masing-masing dengan tak studynya menonong je masuk. HAHA. Maka itu la kisah tercetusnya idea untuk nama fan page ini.

current Fans (13/4/2010 , 2:21AM) - 168 fans!

*Kegagalan sesuatu yang boleh dibanggakan :D

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar