Jumat, 23 April 2010

Memasang Cute Profile Pada Blog

[Link Updated For Cute Profile Tutorial - 13 August 2010]

Ramai betul tanya aku cara pasang Cute Profile tu. Sampai terjah aku kat inbox. Aku memang nak tolong..tapi takut ada yang tak paham cara aku pasang menantang tu. Sebab aku pasang cara manual. Lebih complicated dari cara asal dia.wuuuuuuu.

Tapi jangan risau, aku dah jumpa link blog yang dah buat tutorial ni. Caranya lebih mudah. Jauh beza dengan cara aku yang sangat lahh complicated tapi tak complicated untuk orang yang dah biasa dengan HTML/CSS.wuwuwuwuwu.

Baiklahh, untuk pengguna blogspot sila terjah blog Piratz untuk tutorial ni okay.

Untuk pengguna Wordpress bolehlahh download plugin-nya dari Plugin Directory tu.

~Saranghae~ *mode Final Exam.

post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar