Kamis, 16 Juli 2009

Butterfly - Chelsia Ng ( Ghost Season 2 : 8tv )

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





Ghost Season 2 dah pun tamat siaranya pada 12 Julai 2009. Ending yang agak terharu untuk aku! Aku menangis :030::030: tengok ending tu bila Zack cakap kat Eza "Ini bukan caranya" masa doktor tengah sibuk nak selamatkan Eza. Adakah Eza berjaya diselamatkan? Macam tergantung je ending dia! Siapa yang ada tengok episode last dia haritu memang tahu la apa aku tulis ni. Kalau yang tak sempat tengok boleh la usha kat website 8TV.hoho.


Aku malas nak review episode last dia. Tapi kalau rajin pergi kat blog PakciQue. Dia la insan paling rajin yang sanggup tulis blogger-emoticon.blogspot.com review panjang-panjang.haha.

Tapi kalau nak lagu-lagu dalam drama tu boleh la sedut dari blog ni. Takat ni aku ada dua lagu dari Ghost je. Harap korang suka la~~

01. Masih Jua (Tema) - Douglas Lim

02. Butterfly - Chelsia Ng

Lagu Butterfly tu aku download dari Facebook Jedap Cari. Thnaks^^.

-Selamat Menyedut dan Menonton-:018::018:

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar