Selasa, 21 Juli 2009

Kenapa Aku Ketagih Dengan Facebook?? #02

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





Aku kembali updated dengan tajuk entri Kenapa Aku Ketagih Dengan Facebook. Seingat aku, dulu aku pernah tulis pasal tu gak tapi yang ini adalah versi ke-2.haha. Ku sangka kan ketagihan aku ni akan berakhir lepas seminggu tapi makin menjadi-jadi lak.huisssshhh~~

Kepada yagn belum baca Part 1, sila la rajinkan diri baca yekkk. Btw, sebab Part 1 punya cerita someone telah mencari pasal dengan aku kat Myspace. Ingat aku akan layan jantan yang macam tak de telur tu ke? blogger-emoticon.blogspot.com Jawapannnya TIDAK!

Ok la. Back tu the topic.blogger-emoticon.blogspot.com


01. Restaurant City



#dulu aku tak minat pun main game ni tapi Along Arman yang ajak aku main so aku try la usha. Usha punya usha aku jadi ketagih. Aku jadi suka bila dapat kumpul banyak coins. Aku jadi suka bila tengok banyak customer mari kedai aku. ( skema lol )
#kenapa kedai aku kaler pink? Sebab aku sangat cemburu melihat kedai Sickchild72 yang serba pinky tu.haha.:018::018:
#tukang masak dengan pelayan tu semua aku yang upah dorang. Mereka itu kawan-kawan Facebook aku.

02. Barn Buddy



#yang ni pun best. Aku jadi sangat gila bila main game ni. Aku suke doewh curi hasil tanaman orang lain.haha. Jadi geram bila tengok dorang punya tumbuh lebat.grrrr..
#bila dah tumbuh lebat boleh la harvest and kasi jual. Dapat coins terus leh beli benih lain. errrkkk..ayat dah lain macam~ ><" blogger-emoticon.blogspot.com

03. Kick Mania



#yang ni pasal tendang menendang montot.
#anda geram :15: dengan someone? Sila tendang montotnya di sini.haha.
#setakat ni aku dapat tendang sejauh 70m je. Sedih aku. Kenapa ada yang sampai tendang aku 121m?? Tingin gak aku tahu apa rahsia leh tendang jauh tu. blogger-emoticon.blogspot.com

"sudah-sudah la tu dengan facebook tu, Tee". Itulah kata-kata kawan aku bila aku ketagih dengan Facebook sehingga aku boleh gagal Test 1 ( MidTerm 1 ) dalam subjek Maths. Lepas ni aku kena study sampai muntah :008::008: supaya aku tak kena bar blogger-emoticon.blogspot.com dari amik final exam.hoho. blogger-emoticon.blogspot.com

Notakaki: Facebook sentiasa menghasilkan application yang best-best untuk pengguna berbanding dengan Myspace. Sedar tak korang?

"Facebook seperti pukau blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com yang bisa buat aku melekat dan sayang padanya"

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar