Jumat, 24 Juli 2009

amoi dan stress..

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.






Ketensenan telah berlaku pada diriku blogger-emoticon.blogspot.com. Aku betul-betul stres!! blogger-emoticon.blogspot.com Terasa nak menangis :01: pun ada bila lihat tutorial aku yang macam tak pernah nak siap ni. Project Computer yang kena kejar deadline. Project Business yang baru berjalan 20%. Assignment maths lagi la tak yah cakap, tak usik langsung.

Coming soon mid term test hujung bulan 8. Cuti mid term lagi 2 minggu aku ingat leh la rehat puas-puas blogger-emoticon.blogspot.com kat rumah tapi kena study utk mid term test. Malam jumaat orang lain pergi bersuka ria kat luar tapi aku terperuk kat dalam bilik siapkan tutorial blogger-emoticon.blogspot.com. Aku
nak sangat blogger-emoticon.blogspot.com tengok cerita Skrip 7707 tapi tutorial lak banyak.

Pergi kelas pun moody sepanjang hari. Asyik nak marah :14::15:. Nasib baik tak sampai tahap nak maki orang lagi. Someone help me~~

#maybe I should settel up my life at Ixora Apartment~~ blogger-emoticon.blogspot.com

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar