Rabu, 15 Juli 2009

No Title For This Entry~~

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.



Puisi untuk kamu:

Setelah sekian lama kau menghilang
kau muncul semula dalam hidupku
memohon secebis kemaafan pada diriku
tapi..
ego kah aku jika
aku enggan memaafkan kamu??
kejamkah aku jika aku membenci kamu??
setelah apa yang telah berlaku..
mampukah aku lupakan segala yang telah
kau lakukan padaku??
Ya! Aku sememangnya tak mampu!
Hati aku sudah cukup tenang pabila
kau menghilang..
tapi kau muncul semula..
membuat hati aku gusar
beri aku sedikit masa untuk terima
kau kembali sebagai sahabat aku semula..
tiba masanya aku akan berkawan semula
dengan KAMU.....

#ni sajak ke syair?haha.
#jangan nak ciplak puisi aku ni. kalau tak aku sunat kang.huh!
#hanya KAMU memahami apa yang aku tulis ni.

post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar