Kamis, 02 Juli 2009

Kenapa Aku Ketagih Dengan FACEBOOK?? #01

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.



Aku dah lama tak layan blog and updated pun dah malas sebab aku dah :Onion59: ketagih dengan FACEBOOK!!! Kalau dulu aku jarang-jarang nak bukak Facebook sebab aku lebih minat pada MYSPACE tapi sekarang ni lepas kelas je mesti bukak Facebook.haha.

Kenapa dan mengapa aku suka pada Facebook? Jom usha...:11:


Application atau lebih dikenali game telah menarik perhatian aku untuk bukak Facebook! Memula aku ingatkan bosan la game-game kat Facebook ni sebab game tak mencabar langsung then lelama aku jadi ketagih.haha.

Game pertama yang membuatkan aku ketagih ialah game LIVE UNO!



Siapa tak kenal pada permainan kad uno. Kalau yang tak kenal tu maybe bukan manusia dari bumi.haha.

Game kedua yang aku tengah main sekarang ni ialah Pixel Ranger!!



Cara main game ni senang je. Kena tembak and kumpul ammo banyak-banyak supaya tak game over tapi semakin tinggi level korang pergi semakin susah la nak menang. Aku tengah usaha nak kalahkan Topex.haha.

Habis la aku!:Onion29: sebab kawan aku semua dok study untuk kuiz subjek Business Management minggu depan tapi aku syok main game-game kat Facebook.haha.

Haih..bila la aku nak start study untuk kuiz and test minggu depan???

#nak sambung main Pixel Ranger~~

#jangan lupa add facebook aku okay. Nanti boleh la sama-sama main Pixel Ranger.hoho. Kita tengok siapa yang juara.heeee~~

Sambungan....

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar