Senin, 06 Juli 2009

Kerana Kontrak Cinta

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.



Sila lihat review drama Kontrak Cinta di sini yek untuk dapatkan lagu tema dan di mana anda bisa tonton online drama tersebut.heeee~~

Sekali lagi blog aku berada di page pertama dalam engine carian Google. Tak caya? Lihat Print Screen yang aku buat ni:








Kerana drama Kontrak Cinta blog aku melonjak naik dari uniques visitor yang kurang dari 100 dari hari pertama aku tulis blog menjadi 182 uniques visitor pada hari ini :010::010: . Satu lagi kejayaan blog ini selepas berjaya mendapat tempat di page pertama Google untuk carian "A TIME FOR US"

Aku tahu mende tu semua tak kan bertahan lama tapi aku tetap berbangga. wulaaaaakk~~:010::010:


post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar