Selasa, 31 Agustus 2010

Butt Hurt Session

Rage.


Today I will explain more what is butt hurt. Butt hurt = Sakit bontot. Tapi bukan sakit bontot sebab ada bisul tapi dalam maksud tersirat sakit hati dan meroyan tahap maksimum.kah kah kah! Aku kasi contoh. Kau tak setuju dengan pendapat kawan kau. Lepas tu kau bangkang habis-habisan dalam keadaan marah. Kau hanya fikir nak menang dan tegakkan benang yang dah basah. Itu maksudnya kau tengah butt hurt. Simple enough huh to detected who is butt hurting a lot? But then. There still a several syndrome I recognize as butt hurting.

How I detected this syndrome?
Blog walking a lot to the blog where they write a lot of critics and you will sensed a lot of butt hurt statement below their entry.

The syndrome are..

1. cakap belakang.
mula-mula tayang muka I DON'T CARE. But then, bila ada orang lain pun kutuk orang yang sama, start lah kau masuk jarum. Join kutuk sekali. Pung pang pung pang sana sini. Biasanya orang yang cakap belakang ni, dia takut dengan kebenaran (nami yang cerita based on his experience handle butt hurt people.LOLX). Sudah terkena tetek sendiri. Malu lah kan nak cakap depan-depan.

2. melatah tak memasal.
statement yang dikeluarkan langsung tak ada kena mengena dengan diri kau. tiba-tiba dia nak melatah tak memasal. ok. Jenis orang butt hurting ni boleh join sindrom yang first tu. Bila dia dah melatah tak memasal mula lah kutuk orang kat belakang. dan orang yang melatah ni lebih hebat butt hurt dia dari orang yang terkena tetek sendiri tu padahal bukan kena kat tetek kau pun.

3. voice out
finally we get to the last syndrome of butt hurting. Orang yang voice out secara depan-depan ni biasanya dia lah paling berani. Dia lah yang paling lantang bersuara di kalangan orang dari sindrom satu dan dua. Tapi orang yang voice out ni jugak akan join sindrom satu untuk kutuk belakang untuk melampiaskan kemarahan yang terbuku di dada walaupun dia akan dikira berani mengutuk orang secara terang-terang benderang.

Those people is butt hurting will deny the fact that they are butt hurt. They will give a lot of excuses to deny it.LOL

dan ketiga-tiga sindrom itu aku nak kelaskan kepada dua kategori.

1. scary butt hurt.
2. emotional butt hurt.

Sindrom satu dan sindrom dua boleh dikelaskan dalam Scary Butt Hurt. Sebab mereka itu sangat takut untuk menyuarakan pendapat sendiri kepada orang yang dah berjaya buat dia meroyan manjang. Tapi hanya berani bersuara di belakang sahaja. Selagi tak ada back up besar bersuara selagi tu lah mereka itu hanya mampu bersuara di belakang bontot orang.LOL.

Sindrom ketiga tu boleh dikelaskan dalam Emotional Butt Hurt. Yeah. Mereka berani untuk bersuara tentang pendapat mereka secara terang-terang bila dah ada back up lagi besar bersuara dengan lantang. Tapi mereka juga terlupa yang mereka sedang menonjolkan kelemahan diri iaitu emotional tu win against others opinion. They will give a lot of pointless opinion and thinking how to against it.

what about anonymous butt hurt?
they can be in scary butt hurt because they are scare to expose their identity to the public with their butt hurt statement. or they can be in emotional butt hurt. They using anonymous identity and give a very emotional feedback. So anonymous can be in either categories.

Biasannya orang yang sedang butt hurt akan masukkan semua point yang tak ada kena-mengena untuk menang. Thats why I called it as pointless. Dan macam biasa cara paling senang biarkan sahaja orang yang sedang sakit bontot itu berhujah panjang. Sebab nak tengok sejauh mana dia sanggup menjadi penghujuh tak bergaji.

Actually, we as the human being akan butt hurt dengan semua orang kalau ada orang bangkang pendapat kita. Tapi pandai-pandai lah control butt hurt tu supaya tak dikesan oleh orang lain. Bila ada orang kesan kau tengah butt hurt, semua orang akan gelak. Tu pasal is better cover up your butt hurt feeling dengan tayang muka tak kisah.

But who will please to welcome the butt hurt team to their blog?
Of course people who are sarcastic enough will laugh LOUDLY to THE BUTT HURT team!

but then..


LOL!

I hope this time no one really get so bawwwwwwinggggggg about this entry. Please don't be so sensitive. I am not talking about anyone since no name is mention in here.haha.

Butt hurt session is begin now! Enjoy~

p/s: sorry I dunno how to write a nice entry without include any sarcastic words.

post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar