Rabu, 11 Agustus 2010

Entri Ini Bukan Untuk Contest Mohd Khairuddin

Aku tak tahu apa yang menariknya pasal Mohd Khairuddin(MK) dengan emak dia tu. Aku tak rasa lawak langsung video mereka berdua. Sumpah aku tak gelak langsung. Aku hanya pernah tengok satu video dari mak MK ni. Selama berapa minit entah aku rasa bosan untuk dengar dan tengok apa mak dia kata dalam video tu.zz

Plus I heard there is a contest MK anjurkan. Pasal orang tu kena tulis perkara yang emak sendiri pernah buat sampai malukan anak sendiri. Aku kasi contoh lah. Contoh sahaja. Kalau ada orang tulis pasal si tanggang kata emak aku kotor dan miskin. Aku malu nak menatap wajahnya dan mengaku dia sebagai ibuku. Tu kira perkara memalukan tak? Kalau kau berkira-kira nak masuk contest MK tu yang tawarkan RM3000 untuk menang baik tulis cerita yang extreme macam tu. Aku baca entry yang dah masuk contest tu semua biasa sahaja. Tak mampu buat aku ketawa atau menangis.


Itu dalam reality. Kalau dalam mimpi macam mana? Aku tengah judge apa motip dua orang ni sampai publish video dalam youtube. So aku dalam mimpi ke? Or in dream within dream? Sudahnya sekali Inception dalam entry ni lagi.HAHA. Chet. Rupanya pasal nak promote satu prepaid card; Alliance You:nique Prepaid Card kat orang lain. Dan ini macam pengiklanan gak lah. Adakah dorang ni ada pertalian darah dalam real life dorang ni? Aku sangsi perkara tu since semuanya dilakukan untuk promote a card only!

Kau tak nak join contest dia ke?
Untuk apa aku nak tulis benda yang mama aku pernah buat sampai malukan aku? Sama-sama dapat malu and I will not give that reason to others to know my secret! Plus I hate to write about my family in my blog. Aku kalau tulis pasal family aku kat blog aku dah dapat rasakan aku seolah-olah cuba membuka pekung di tetek sendiri.hoho. My family matters will stay in my family matters. People from the outside no need to know right?

Ini video yang aku tengok itu hari dari emak MK. Konon-konon rakam dari webcam. Percaya lah kau itu video rakaman dari webcam.keh3. Bukan rakam betul-betul dari webcam lah. Perhatikan cermin mata yang mak MK pakai tu. Macam ada alat perakam yang lain. Plus. Since when webcam boleh hasilkan video yang clear macam ni? Kalau ada jenis webcam boleh rakam se-clear ni kenapa aku masih nampak ada cameraman reflect dari cermin mata mak cik ni? HOHO. Nevermind then. Bukan soal webcam di sini. HAHA


Baik aku tengok video bawah ni yang mampu buat aku gelak sakan walaupun aku dah tengok banyak kali. DR FADZILAH KAMTUMI (COME TO ME). Insan Yang Cemerlang datangnya dari akal, dari hati yang bersih dan jiwa yang tenang. LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!


Aha. Aku dah tak ada life. Hilang segala kenikmatan sampaikan aku rasa orang lain kata MK dengan emak dia tu best tapi aku hanya pandang biasa sahaja. Adakah aku dah hilang life atau video dorang memang biasa sahaja? Yang membuatkan video dorang kelakar bila ada manusia lain bagi tahu manusia lain yang video ni best and manusia itu hanya angguk tanda bersetuju tanpa berfikir dari sudut lain dahulu.hoho.

Aku tak kata MK dengan emak dia tu annoying kan Facebook aku yang float dengan link video dorang. Is my own perspective at here. Setiap perkara aku fikir dari sudut yang berbeza dari kau. Tu pasal wujudnya pencanggahan pendapat and so on. Itu baru best kan. Dari semua orang sependapat and tak berdebat untuk satu statement so what life for?

Minda kau pun lama-lama lemau and cair sebab dah tak reti nak berdebat dengan orang lain. Apa-apa hal pun kau angguk dan geleng sahaja. Sampaikan satu tahap kau tak reti melawan balik. Ouh. MK kalau terbaca this very cheap entry jangan marah nah. As I mention earlier. This is my opinion from different angle when things happens around me.HAHA.

Asalnya entry ni aku nak tulis untuk review novel yang aku tengah gigih habiskan. Last-last jadi entry ni. Entry rojak. Review novel nanti lah yer. Better aku habiskan baca novel ni dulu.

For those who are fasting Happy Fasting Month. And btw, don't ask me to fast with you. I will not fast since my perut very manja. Will hungry every time I awake.haha. Kalau dah tak rela kau ajak aku puasa pun aku tak akan buat. Buat satu perkara perlu ikhlas right. Bila tak rela tak ikhlas lah tu. But I amazed to the muslim whose fast. Macam mana lah boleh tahan lapar dari pukul 6am sampai 7pm. HOHO.

Ok. Happy break fast and sahur. :DD
post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar