Jumat, 29 April 2011

Aksi panas daripada rangka manusia. Eh ini sesuai untuk pendidikan sex.

Hari ini 29 April 2011. Hari ini #royalwedding Prince William dengan Kate Middleton. Aku ada tengok kat TV tadi. Dari pukul 5PM lepas tu gigih tunggu dorang buat royal kiss pukul 830PM. Hey! Gaun pengantin perempuan sangat stunning. Gorgeous woi. Bertuahnya badan Kate dapat kawin dengan kerabat diraja. Besok dah ada anak. Anak dia tak payah kerja langsung woi. Fuh!

Tapi entri ni aku tak nak updated pasal #royalwedding tu. Sebab aku tahu mesti kau semua dah baca banyak kali kat blog orang lain kan? Ceritanya pun hampir serupa. Semua gambar #royalwedding tu pun gambar dari source yang sama. Jadi tak payah lah cerita kat sini. hehe.

Ni aku nak bagi tengok gambar tulang tulang manusia yang buat aksi panas di ranjang tu. Bukan lucah mana pun. Tak payah nak sensor. Sebab ini cuma rangka manusia. Nak aku sensor tang mana woi? hehe. Gambar gambar ini semua dah dimanipulasi oleh Photoshop. Hebat Photoshop! Macam macam benda boleh buat dengannya. Sebab tu aku pernah berkata "You Don't Use Paint If You Already Have Photoshop". Yeah! Make sense kan? Gambar gambar ini design by Guillermo Vega. Enjoy!






Tak rasa sesuai ke digunakan untuk pendidikan sex bersama sama dengan video ini? Lagipun rangka rangka manusia ni semua, memang ada kat makmal sains kan? :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar