Jumat, 22 April 2011

Illusi Perempuan Bogel Mandi Dalam Cawan Teh

Sorry kalau entri ni agak panjang dan penuh dengan gambar. Template ni memang bermasalah kalau tang nak buat READ MORE atau JUMP BREAK tu. Pfffftttt~
--------------------------------------------------------
Iklan kejap.
Tolong vote aku dalam #digiwwwwow - Blogger Of The Year. Please please please. Aku tak tahu apa hadiahnya kalau dapat paling banyak voters. Yang aku tahu hadiah dia worth RM5 ribu.

Please please please vote lah (mata bersinar sinar). Nanti aku cium cium secara maya yang vote tu. hehe. Eh korang pun boleh join. Benda ni sponsor by digi.

Cuma tekan gambar bawah ni (sebelum tu login dulu kat Facebook masing masing tahu!) :

Vote. Vote. Vote. Please :)

Boleh vote sekali dalam sehari sahaja. Besok jangan lupa vote lagi tahu!
Terima kasih yang dah vote tu. :)
Ok. Iklan tamat. Jom fokus kepada entri ini.
--------------------------------------------------------

Sejak dua tiga hari ni aku banyak tayang interior design. design rak buku lah. Jamban RM19 ribu lah. Ini caranya sebenarnya untuk biarkan blog berupdate walaupun tak ada cerita best daripada aku sendiri. Aku sebenarnya terinspirasi bila tengok design design macam tu. Apa omputih tu selalu cakap? "I get inspired!" Ha gitu lah bunyiknya.

Kali ini aku nak bagi kau semua tengok tea set yang ada gambar perempuan mandi. Agak lucah tapi tak keterlaluan sangat lah. Kretif betul lah minda orang zaman sekarang. I am so impressed with this tea set! Tea set ini direka oleh Esther Horchner.

Kalau cawan ni tak ada air, agak tak cantik sangat illusi dia. Bila ada air baru nampak macam ada perempuan mandi dalam tu. hehe. Ada 9 jenis gaya mandi! Setiap satu set berharga 29.95 pound. Dalam MYR 148.

The girls are swimming, chilling, and getting comfortable in the interiors, their clothes casually discarded on the saucers, and the more you drink, the more you see. - Refinery






Credit to the designer. Esther Horchner

Nota kaki: Sekarang tengah sibuk siapkan entri untuk Terfaktab. Eh. Berapa ramai antara korang ni yang baca Terfaktab tu? Aku salah seorang penulis tetap dalam tu tahu. Besok sabtu. Tiada entri baru jika hujung minggu. Aku mahu tidur puas puas sebab tak cukup tidur selama 5 hari ni.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar