Kamis, 14 April 2011

melamar pakai webcam. This is so manis.

Cara baru untuk melamar si awek. Lebih jimat. Lebih romantik.
Tak payah nak melamar depan candle light dinner yang cost beratus ratus hanya untuk dua orang makan. Tak payah pakai baju cantik cantik yang mahal mahal.


Aku jumpa video ni dari blog Joegrimjow

Sebenarnya kalau #futurehusband aku melamar depan webcam aku memang get impressed and terus say YES. YES YES YES! How would I let go a guy like you :). Dah lah hensam laki dalam tu.

Tapi mengikut interview satu TV dari sana. Lamaran itu cuma lakonan daripada pihak lelaki tapi pihak perempuan(Diana) tak tahu apa apa pun langsung. Lelaki tu dah kawan kawan tu nak tunjuk kat dunia yang sesiapa pun boleh berjaya melamar cuma dengan patung kuda, pizza dan nyanyi melalui webcam. Patung kuda (?). Ha kena lah tengok video tu sampai habis.

(she says yes. she didn't know anything. We didn't wrote anything else. she only know that she is being proposed to)
via Behind The Scenes


Tapi sejak pelamaran itu. Diana tak contact langsung si lelaki tu. Last last masing masing menjadi strangers semula. haha.

Lelaki tu memang dah kawin dan ada dua anak dah. Jadi tak ada siapa tahu siapa Diana sebenarnya dalam webcam tu. Sedih juga kepada Diana. Mesti dia ingat dia betul betul dilamar oleh seseorang yang baru dia kenal melalui website tu kan. Hurm :'(

Website Chatroulette tu tempat kau berkenalan dengan orang secara random kat seluruh dunia ni menggunakan webcam. Aku dah try masuk hari tu. Dalam masa 3 saat aku terus tutup webcam aku walaupun aku dah nampak muka mat salleh yang agak tua kat sebelah sana dah. At least bagi lah aku yang muda sikit. Cis cis cis. Takut punya pasal terus tutup website tu. haha.

Kalau kau nak try, masuk je website Chatroulette tu lepas tu enable mic dengan webcam. Lepas tu hati hati lah masa berkenalan kat sana tahu :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar