Sabtu, 30 April 2011

[Tentang 10] Day Two : 10 Things I Love

Tentang 10 mengenai tentang 10 perkara mengenai diri aku. Dan ini akan diadakan selama 10 hari kecuali pada hari Rabu (ada segmen lain aku join dalam blog untuk hari Rabu sahaja)


day one : 10 things about me
day two : 10 things I love
day three : 10 things I hate
day four : 10 things I want to say to one person
day five : 10 wishes
day six : 10 items I can’t live without
day seven : 10 important people
day eight : 10 of my favourite songs
day nine : 10 ways to win my heart
day ten : 10 final words

Day Two : 10 Things I Love

#1 Kau bukan orang Malaysia kalau tak suka durian.

#2 Facebook aku sentiasa on selama mana aku menghadap laptop.

#3 Aku tak suka keluar rumah shopping. Aku suka depan laptop sambil tengok blogshop. Shopping online!

#4 Aku suka ikut fashion korea. Aku tak takut langsung pakai macam korean chick kat Malaysia. Panggil lah aku korean wannabe. Peduli apa aku.

#5 Tidur itu nikmat. Ada kebolehan membuta sampai petang.

#6 Sangat suka mencari idea baru untuk design dan edit gambar gambar. Tengah buat satu project dipanggil Project Typography Design.

#7 Apa apa jadi kat life aku, aku akan bagi tahu kat sana. Terberak dalam seluar pun sempat lagi tulis.

#8 Aku sangat suka flat shoes. Aku tak suka langsung jenis kasut tinggi. Sandal pun boleh terima lagi.

#9 Dress! Dress! Dress! Dalam almari aku penuh dengan dress. Macam banyak dinner plak kena pergi sampai banyak dress. Pergi kelas pun aku pakai dress. Tak banyak t-shirt.

#10 Hair clip. Sangat suka hair clip yang kawaii macam gambar atas ni. Cekak comel comel pun suka. Ada banyakkkkkkkk!
Mujur sempat nak updated day two ni. Aku sakit kepala sejak balik dari kenduri kawin kawan aku, Basirah and Zarith Wedding. Sakit kepala sampai muntah muntah. Apa petanda itu? Sekarang dah sembuh. :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar